Condiții de Returnare si Rambursare:
- Produsele achiziționate de pe site-ul TricouMania.ro pot fi returnate sau înlocuite in baza Ordonanței nr. 34/2014, cu completările si modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.
- Legislația in vigoare se aplica persoanelor fizice. Așadar, dumneavoastră, consumatorul, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv.
- Stimate consumator, daca produsele achiziționate de pe TricouMania.ro nu iți plac sau nu te avantajează ai posibilitatea de a schimba sau de a returna.
Care sunt tarifele pentru schimb sau retur?
- Daca produsele comandate nu ți se potrivesc sau nu sunt conform așteptărilor tale, nu este nicio problema pentru ca le poți schimba simplu si rapid cu altele. In cazul in care dorești sa le returnezi, vei achita doar costul transportului pentru retur. Returnarea banilor se face in cont bancar in termen de maximum 10 zile lucrătoare de la primirea returului.
- Primul schimb este gratuit. In cazul schimbului, poți opta pentru înlocuire cu orice alt produs de pe site. Daca produsul solicitat la schimb are o valoare mai mare decât valoarea produsului ce urmează a fii returnat, veți achita diferența cu cardul, OP sau ramburs. Daca tot nu ești mulțumit/a si dorești un alt schimb va trebuii sa achiți taxa de transport 25 de lei.
- Alege sa primești Voucher pentru Retur si iți oferim Returul Gratuit. Daca dorești sa returnezi un produs si vrei sa primești un Voucher de Cumpărături de valoarea produselor returnate, nu trebuie sa iți faci griji pentru costul de retur, TricouMania.ro va suporta in întregime taxa de retur.
- Daca dorești sa returnezi un produs trimite-ne un email la adresa: shop@tricoumania.ro cu subiectul RETUR, in care sa menționezi numărul de comanda sau numele pe care a fost aceasta înregistrata, produsul pentru care soliciți retur sau schimb si contul bancar.
- Coletul retur trebuie trimis la adresa noastră: Bulevardul Take Ionescu Nr. 33, Camera 1, Ap. 2, 300064, Timisoara, Timis. Puteți trimite coletul prin orice firma de curierat care livrează la adresa sau puteți așteaptă ridicarea coletului de către curierul nostru. Nu acceptam colete cu ramburs, colete expediate cu taxa de transport la “destinatar” si nici colete trimise prin Posta Romana.
- In cazul in care solicitați ridicarea de la adresa, prin firma noastră de curierat, costul de transport pentru retur este 18 lei si va fi reținuta din valoarea produselor ce urmează a fi returnate. Returnarea banilor se face într-un cont bancar (IBAN), clientul fiind obligat sa transmită contul bancar (IBAN) in care dorește returnarea banilor si titularul acestuia.
- Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 10 zile lucrătoare de la recepționarea coletului retur.
De ce poate fi refuzat schimbul?
- Produsul returnat nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu conțină urme de utilizare, de parfum sau detergenți. Produsul trebuie sa fie returnat in ambalaj original cu toate accesoriile si etichetele intacte.
- Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât acesta poate pune in pericol sănătatea cumpărătorilor.
- In cazul in care produsul returnat se afla in oferta si este însoțit de un produs cadou, acesta trebuie si el returnat.
- Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor retur daca acestea prezintă semne de purtare, sunt deteriorate, nu au eticheta intacta sau daca eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat.
- ATENTIE – Din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena, lenjeria intima nu sunt acceptate pentru returnare.
- Costumele de baie pot fii acceptate in condiții speciale daca acestea sunt însoțite de banda de protecție pe slip si aceasta nu a fost dezlipita si doar cu acordul furnizorului.
- Costul transportului returului sau a schimbului de colete este suportat de către client sau de către companie, doar in cazul in care motivele țin de companie (clientul a primit un produs defect sau un produs greșit).
- Coletele retur se verifica manual in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza plata banilor pentru produsele neconforme! Acestea vor fii returnate clientului iar cheltuielile de expediție vor fii suportate de client.
- Facem tot posibilul sa oferim cele mai bune produse si servicii, dar știm ca uneori lucrurile nu decurg conform planului. Daca întâmpini orice problema legata de returnarea sau schimbul produselor, contactează-ne la 0748.500.800 si vom găsi o soluție. Pentru noi, mulțumirea ta este cea mai importantă.
Model de retragere:
pe baza Ordonanței de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative
(publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014)
Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
- Către [aici se introduce numele, adresa postala și, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail ale profesionistului]:
- Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*)
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
- Numele consumatorului (consumatorilor)
- Adresa consumatorului (consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
- Data
(*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz
Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu.